Posted by : BodyZzZ duminică, 24 august 2014

Nu multi stiti, dar eu am editat un Lamborghini Huracan convertit de GTR_96. Apoi am incercat sa fac ceva frumos din el si am convertit din Google Sketchup kitul de aripi LB PERFORMANCE. Ajuns la urmatorul stadiu am zis ca va fii varianta finala a acestei masini. Dar am gasit un schelet 3D de Lamborghini si la indemnare si cu ajutorul lui Lays am reusit sa fac asta. Apoi am continuat pana am ajuns la o varianta mai avansata si sigur nu va fii varianta finala chiar daca nu am mai lucrat la el. Si acum ca sa nu ma luati in nume de rau sau ceva, eu doar va rog sa respectati acest mod, deoarece a ajuns pe mana unor "mari modderi" si stiu sigur ca il vor da si altora. Unul din aceste specimene este un copil de nici 15 ani pe nume Raul. In fine am sa mai fac un post sa va arat cum isi bate joc si de munca altora.

- Copyright © BodyZzZ -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -